Nick Heidfeld jest przekonany, że pozostanie w Formule 1 w przyszłym sezonie, choć do tej pory nie zdołał sobie zapewnić kontraktu na rok 2010.
Przyszłość niemieckiego kierowcy w F1 stanęła pod znakiem zapytania, gdy BMW ogłosiło swoje odejście z wyścigów Grand Prix. Pomimo znalezienia inwestora dla ekipy, Sauber ciągle nie ma pewnego miejsca w stawce. Heidfeld, który jest łączony ze startami w zespole z siedzibą Hinwil, jest jednak spokojny."To całkiem pewne, że będzie to ostatni wyścig BMW Sauber. Mam nadzieję, że Sauber będzie tu w przyszłym roku, a ja sam jestem mocno przekonany, że będę na starcie przyszłego roku."
Niemiec przyznał jednak, że ciągle nie ma kontraktu. "Nic nie zostało jeszcze podpisane. Rozmawiamy z kilkoma zespołami, ale nie powiem nic więcej" - stwierdził w Abu Zabi.
Nick Heidfeld ciągle ma nadzieję, że ekipa z Hinwil, choć pod nową nazwą, dostanie szansę na starty w Formule 1.
"Miejmy nadzieję, że zostaną, gdyż oczywiście nie można ich postrzegać jako nowy zespół. Sądzę, że Sauber zrobi dużo lepszą robotę, niż inne nowe zespoły, jeśli chodzi o osiągi. Sądzę, że to powinno być ważniejsze, niż posiadanie nowych w Formule 1."
"Oczywiście dobrze jest mieć nowe zespoły i więcej samochodów, ale wielką stratą byłoby, gdyby ten zespół nie pozostał w F1. To będzie trudne do zrozumienia."
29.10.2009 12:49
0
U Nicka za wiele się nie zmieniło ...
29.10.2009 13:02
0
Usunięty
29.10.2009 13:02
0
No cóż, facet łapie się czego może, bo cóż on więcej może. Tyle lat jeździ i nic wielkiego nie zdołał osiągnąć.
29.10.2009 13:12
0
Gościu ma pełne spodnie, bo nikt z średnich zespołów go ie chce, a gadka o tym, że jak Sauber nie zostanie to będzie to stratą jest oczywiste, ale tylko dla niego. Cóż, gdyby go zabrakło nie miałby kto opisywać nam krajobrazów...:)
29.10.2009 13:16
0
2009r 1. Lewis Hamilton (McLaren) 25 mln euro 2. Kimi Raikkonen (Ferrari) 24 mln euro 3. Fernando Alonso (Renault) 20 mln euro 4. Felipe Massa (Ferrari) 16 mln euro 5. Robert Kubica (BMW Sauber) 10 mln euro 6. Nick Heidfeld (BMW Sauber) 8 mln euro 7. Nico Rosberg (Williams) 7,5 mln euro 8. Jarno Trulli (Toyota) 7 mln euro 9. Heikki Kovalainen (McLaren) 6 mln euro 10. Jenson Button (Brawn GP) 5 mln euro 11. Rubens Barrichello (Brawn GP) 4,5 mln euro 12. Mark Webber (Red Bull) 4 mln euro 13. Timo Glock (Toyota) 3,5 mln euro 14. Sebastian Vettel (Red Bull) 3,5 mln euro 15. Giancarlo Fisichella (Force India) 2 mln euro 16. Sebastien Bourdais (Toro Rosso) 1,8 mln euro 17. Sebastien Buemi (Toro Rosso) 1,5 mln euro 18. Nelsinho Piquet Jr. (Renault) 1,5 mln euro 19. Kazuki Nakajima (Williams) 1,25 mln euro 20. Adrian Sutil (Force India) 1,25 mln euro Łączna kwota kontraktowa przypadająca na zespół: 1. Ferrari 40 mln euro 2. McLaren 31 mln euro 3. Renault 21,5 mln euro 4. BMW Sauber 18 mln euro 5. Toyota 10,5 mln euro 6. Brawn GP 9,5 mln euro 7. Williams 8,75 mln euro 8. Red Bull 7,5 mln euro 9. Toro Rosso 3,3 mln euro 10. Force India 3,25 mln euro źródło: motorsport-total.de
29.10.2009 13:18
0
shad2pl : nie drukuj wszyscy to znają od dawna .co do nicka ,powinien zasilić jakiś nowy zespół jako nr 2 czyli doświadczony bez wyników
29.10.2009 13:20
0
Mistrzowie w cenie, Kubica 5, całkiem nieźle.
29.10.2009 13:22
0
Nick szybszy od Roberta, Nick pewny miejsca w F1, Nick...kończy swoją "przygodę" z F1? Liczy na Saubera bo to jedyny zespół który może coś zdziałać i który by go chciał...
29.10.2009 13:22
0
5. to jest nieaktualne - na innych serwisach masz kto ile zarobił - w związku z kryzysem większość kierowców ma okrojoną kasę...
29.10.2009 13:35
0
Wygląda na to, że Nick Heidfeld, dalej czeka co się stanie z Sauberem ;-) ale pewnie ma też furtkę awaryjną w Toyocie lub w którymś z nowych zespołów.;-)
29.10.2009 13:37
0
Czekaj tatka latka...
29.10.2009 14:06
0
Zostaną mu już tylko wycieczki krajoznawcze...
29.10.2009 14:12
0
Byłoby w sumie dziwne gdyby nikt nie zainteresował się Nickiem. O ile zespoły z ambicjami sięgającymi wygranych rozglądają się raczej za kimś bardziej utalentowanym to już te średnie a zwłaszcza nowe powinny stać po niego w kolejce. Doświadczenie ma niebagatelne a umiejętnościami nie odstaje od Kovalainena czy Glocka. Z pewnością jest lepszą opcją niz np. de la Rosa, Sato, Davidson, itp.
29.10.2009 14:21
0
13. ......zgadzam się ale może dla nowych zespołów za wysoko się ceni
29.10.2009 14:30
0
Nick jest dobry - i to na serio!
29.10.2009 15:23
0
Nick, musisz sobie odpowiedzieć na ważne, ale to za****cie ważne pytanie. Co chcesz w życiu robić. I zacznij to robić. Zostać turystą:D.
29.10.2009 16:22
0
Życzę mu dobrze, ale jest smutna prawda że jego doświadczenie robi niewielkie wrażenie na szefach innych zespołów. Nickowi brak takiego błysku w tym co robi, jest dobrym rzemieślnikiem lecz to zaczyna już być mało.
29.10.2009 16:53
0
Byłby dobry to by się o niego zabijali, a o przeciętniaka tylko się potykają. Ooo ! ! kruca NICK to Ty "GUTEN MORGEN"
29.10.2009 16:56
0
z drugiej strony Nick ma tylko know how od BMW a inni z kilku zespołów...
29.10.2009 18:42
0
15. walerus Też tak myślę. Z tego prosty wniosek co znaczy Kubica !!!
29.10.2009 19:21
0
Ktoś napisał na innym portalu że Nick Heidfeld choruje, a jego choroba nazywa się "Robert Kubica"
29.10.2009 19:43
0
Prosze Nikus, nie do Renault, niech nawet Glock wygrywa czasami z Kubica ale nie Ty. Zreszta we francuskiej stajni nie bylbys pupilkiem. Odpusc sobie. Campos, Manor albo USF1 nic innego dla Ciebie gosciu ("lepszy od Kubicy") nie widze.
29.10.2009 20:39
0
jakbym mial wybierac miedzy dwoma niemcami to rekami i nogami podpisuje sie za glockiem w renowce!!!!!!!!!!!!
29.10.2009 20:47
0
przeczytajcie w archiwum z 2007-10-09 art. o Ralfie :-)
29.10.2009 21:55
0
Uważam że Nick znajdzie sie w dobrym zespole, chociaż większość z was mu tego nie życzy. Nie sądzę aby taki doświadczony kierowca został poza burtą, piszecie na tym forum że brak mu błysku, kubica go ma -- to dziwne bo w generalce dzieli ich tylko dwa oczka, jeśli chodzi o sezony to jest po 1, 2007 dla Nika, 2008 dla Roberta Zawsze bede kibicował Robertowi ale takie jeżdzenie po Nicku moim zdaniem jest nie słuszne i robia to goście którzy o formule mało więdzą a interesuje ich bardziej popisywanie się ciekawymi docinkami w stronę niemieckiego kierowcy. A ja bardzo chetnie obu tych kierowców chciałbym zobaczyć w przyszłym sezonie, najlepiej w róznych teamach napewno będzie ciekawiej.
29.10.2009 22:20
0
drogi kolego powyżej owszem dzieli ich tylko 2 pkt ale sposób w jaki zostały one zdobyte troszke sie różni nie sądzisz?
29.10.2009 22:20
0
A ja chciałbym go widzieć w Renacie. Mógłby udowodnić, że naprawdę bez żadnego faworyzowania kogokolwiek przez zespół, jest w stanie pocisnąć Kubka ^_^. Wydaję mi się, że będzie jeździł w przyszłym roku, ale nikt nie jest w stanie przewidzieć gdzie.
29.10.2009 22:59
0
20. Kubica znaczy jeszcze więcej... ;-)
29.10.2009 23:04
0
Williams lub Toyota wydaja mi się najbardziej prawdopodobne.
29.10.2009 23:35
0
25.dieselboy - owszem ja teź nienawidze tego niemiaszka , ale tylko on sam zapracował na taką opinie o sobie ! Zgodze się z tobą że Nick jest dobrym kierowcą , lecz charakter ma zjd.....any i właśnie przez to jest tak nielubiany przez większość forumowiczów !
30.10.2009 00:25
0
za młody i za dobry na "rozwożenie pizzy" jak Fisichella ....biedaczek ten Nikuś-pikuś , maleństwo takie , chucherko.....może tak do DTM ?
30.10.2009 07:58
0
24. dex - ale z Ciebie archiwista ! :) ale faktycznie to te słowa Ralfa można wkleić w ten temat tylko imię zmienić . ( może Nick też w archiwum grzebał ;)
30.10.2009 09:45
0
Nowe teamy nie wezmą Nicka. Obawiam się, że zamiast niego zatrudnią jakichś asów, którzy będą zagrożeniem na torze. Nie żebym za nim przepadał, ale przynajmniej nie powoduje niebezpiecznych sytuacji.
30.10.2009 10:32
0
przecież będzie jeździł w renault jesteście po tyłach..
23.07.2010 19:15
0
Robertos:))
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się